You made me feel alive but something dide I fear.

Tjenahej..
det blidde ingen fotboll för mig idag, tänker inte gå in på varför.. men tror faktiskt att jag vill sluta helt och hållet. har helt enkelt tröttnat. av massor med olika själ. jag menar, i börjar var det ju mest bara en kul grej.. men nu känns allt så himla mkt anorlunda. men asch, strunt samma.. inget blir bättre av att jag skriver en massa här. jag skanar verkligen innebandyn.. vill börja igen, helt klart. det var ju menaingen att jag skulle börja redan efter sommaren, men allt blev bara fel och det baev då aldrig av. men nu ska jag verkligen säga till pappa att jag vill, för det är verkligen den enda jag vill. I N N E BA ND Y! Ja, & tennis dårå. tennis två ggr i veckan & innebandy 2 ggr i veckan, det skulle vara fantastisco.. mer hinner jag helt enkelt inte. jaja, antar att ni inte är intresserade av att höra om mina problem. så jag slutar, NU.

Nu har de öppnat väsjöbacken... skall maby dit med jossan, becca, cissi och lollo i veckan. ja, och så vill ju lollo åka till simhallen, höhö. hoppas vi ska hinna med både och. det är ju några dagar kvar av lovet iaf, tack och lov :) har faktiskt inte vart så mkt med kompisar under lovet. mest med becca och saga. ja, och lite med lollo och cissi då. annars ingen annan, höhö. kan väl vara rätt skönt faktiskt, man behöver faktiskt fåvila upp sig ibland! :D hähäh, tror jag kän ner mig lite glandare nu än jag gjorde för en timme sen.. bra. ne, nu skall jag kolla med pappa om han kan instalera photo shop nuu ^^,
ciao!


allt blir bara mer och mer fel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0