Varför det måste vara jag

hejsan :)
nu har just sötnosen Liam kommit hiit! :P hihi, trävligt värre (a)
jag vaknade runt tio i morse.. gick upp och åt frukost. typ yougurt.. de va typ äckligt ^^ haha, sen duschade jag och gjorde mig iordning. typ halv ett åt the family lunch. korv med börd, höhö. därefter spelade jag och max lite singstar.. max tyckte det var jäääättekul.. haha -_____- sen kom ju som sagt Liam hit, the gangster ^^
just ja, som jag sa igår kommer det ju annat folk hit ikväll också. eller asså klockan fyra ska de komma, men om vi känner de rätt så kommer de väl typ halv fem ^.^ de ska äta middag här, tacos :) och så ska vi ju fika och så.. julklappar (a) seeena julklappar! ;) neä, men nu ska jag vara lite social med "sällskapet" x)
ciao!


tripp, trapp, trull! haha x)

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha najs ass :)

2009-01-17 @ 19:24:00
Postat av: malin

ofc (a) x)

2009-01-17 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0