Hemligt uppdrag: Utfört

Tjenamors! :D
nu har jag och jossan uvslutat vårat hemliga uppdrag! :D Ja, becca mådde inte bra så hon följde inte med. Men men, sånt är livet! Va, vill ni veta? Jaha, ni vill veta vad upptdaget gick ut på? I get it! :)
Jo, det var så här.. en mörk kväll i Januari, 12 januari för att vara exakt. så skulle jag och jossan utföra ett av våra viktigaste uppdrag i våra liv! Jo, för det var nämligen så att en viss "sara" villde fjorton härliga år denna dag. Jag och min vänninna josefin ville att detta skulle bli den bästa dagen i hennes liv.. så vi fick en idè, in lysande brilliant idè! allt vi skulle göra var att köpa en gräddtårta, en flaska fanta, balonger, serpentiner & baka lite kakor. det hela började med en helt vanlig konversation på msn. jag och jossan diskuterade lite om allt mellan himmel och jord. efter ett tag kom vi in på att sara fyller 14 år dagen därpå. det är då det händer... vi får denna supergenialiskt jättesmarta dunderidè! vi bestämmer att jag skall ta mig till en affär och köpa en tårta, medans jossan fixar glas, kakor, serpentiner, balonger och lite sånt där. tiden blir ingen annan tid än 19.30.. utan för saras port. men det genialiska är att sara inget vet.. vi har nämligen kontaktat hennes mor dagen innan och fått besked om att det går lysande. ja, och idag halv åtta är vi på plats. jossan medelar saras mamma att vi är på g (att vi är framme alltså, kan misstolkas muahah) saras mamma säger åt sara att hålla sig på sitt rum, för att.. hm, jag vet inte men sara lyder sin mor tur nog. medans sara är ovetande i sitt rum och väntar på att få komma ut så dukar vi fram tallrikar, tårta och hela faderullan. sedan sätter saras broder en filtliknande sak för saras ögon. sedan räknar han ner.. och när han kommer till tre tar han bort den filtliknande saken och skriker suprise!! där står vi med kamerorna i högsta hugg och sjunger "JA MÅ HON LEVA" så gott vi kan utan att skratta, haha. och ja, det gick väl halvbra att hålla sig för skratt, men glad blev hon iaf! och det var ju det som var grejen :D detta betyder alltså.. att jag och jossan lyckades med vårat uppdrag! HURRA FÖR OSS :D och som ni ser på alla bilde rjag har laddat upp, så var vi ute ett tag sen oxå och tog en massa "fina" bilder :) Hoppas det var härligt att läsa en sån lång text! (aa) Men... nu kommer det bästa... BILDERNA FRÅN UPPDRAGET!! :D <3


den vackra tårtan..! :) OBS! Bakad med kärlek! (a)


Sara, vår lilla fjortis! :D


Uppdragstjejerna sjävla !


Wihooo! :D


Fantabubbel ^^


höhö, jossan gillar att ha jordgubbar på näsan :)


medans jag föredrar grädde :D



oh lord! vad har hänt med sara?! :O


aah, där är hon ju! :P



girlpower! :D


More girlpower! :D


Viii ! :) <3


hihih ! (a)


Korttagning a la köket :D


jossan, sara & moì :D









seriöst... det är svårt att se normal ur när man hoppar!! x)


malin, da monkey! x)


haha, :)


halvhopp ^^


det är svårt att få båda att hoppa samtidigt.. (a)


jossan & sara... they did it!!! :D


hahah, fuuulaste bilden.. på mig.


mm.. me like! ;)


haha, malin och sara goes fotomodeller ^^,


powerjump by jossan! ^^


malin & jossan a la källaren! - den läskiga källaren ^^


Lillan är söööt! (a)






sara in action! ;)








Jossan, Tripp... Sara, Trapp... Malin, Trull -  ^^)










S-U-P-E-R-M-A-N ! ! ! ! :D






'
sara, fjortiiiisday! :D


hahah :)






flickhög?! (a)

meditation! (a)


haha, fint med löv..! men fult med... MIG!!! :O








hej jag heter malin och jag gillar att vara O-S-E-R-I-Ö-S !  :D






Kommentarer
Postat av: sara

bästa födelsedagen ever! :D:D:D:D <33

2009-01-12 @ 22:59:18
Postat av: Anonym

hihihi, vad braa! :) <3

2009-01-12 @ 23:07:01
Postat av: sara

hahahahha föressten! på den där bilden där du och jussan hoppar, det ser ut som du tar på jussans.. ja du vet vad XDXD <3<3

2009-01-13 @ 21:58:54
Postat av: Anonym

haha, jag vet! x)

2009-01-14 @ 19:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0