Du kommer tillbaka

tjenahoj!
kom på att jag aldrig skrev vad som hände i skolan idag, haha. inte så intressant antar jag, men har lust atts lriva av mig och det är det enda jag har att skriva. så här kommer min dag ;)

den började runt halv åtta.. då gick jag upp och var skittrött som vanligt (a) haha, jag klädde på min dirottskläderna och så plattatde jag håret. sedan ringde sötnos jossan och frågad eom jag skulle komma och äta frukost där. och det gjorde jag ju såklart :D typ halv nio var jag hos henne med alla sakern amed mig. först åt vi som sagt frukost, oboy o mackor, mums (a) haha, jag åt en massa, blev galet mätt ^^ sen fick vi skynda oss med sminket.. för bussen gick 9.01 och klockan var fem i. men vi han, det gjorde vi! min mobil var prick en minut över nio när vi gick på bussen, tajming asså ;) men eftersom flintlåsvägen är förta stationen för 626 så brukar den stanna liiite längre :P så det var lungt. sara och becca gick på vid sportfältet as usual, eller sara brukar jud et iaf :) när vi gick av vid djupladsvägen så hade ju 525 redan gått.. så vi fick gå te skolan ^^ det var S-K-I-T-K-A-L-L-T! :D höhö, nä'r vi kom te skuulan var det idrott som gällde :P det var very very fun! vi skulle springa en typ hinderbana :) jag var med lollo, hihi (a) vi ägde ju såå himla hårt asså ^^) hahha, och jag är ju fett ägig på att vara följa john (a) tss..! iaf, efter idrotte gick jag, jossa & sara till quben :) sara var supergullig och bjöd mig och jossan på chokladkaka :D <3 vi va bara där i några minuter fö sen började svenskan.. jag, sara och jossposs vimsade runt i skolan för att hämta saker, höhö. vi skulle fixa saker till våra presentationer som vi håller på med på svenskan. jag ska ju berätta om emd, som ni kanske förstått ;) det går säkert bra, höhö. sen vare luunch.. var inte så hungrig med det var chicken bites så jag åt ändå, haha :P efter lunchen gick jag och cissi till slöjden :) det var jättekul faktiskt :P jag har gjort klar min ritning och håller på att såga i aluminium ^^ det är svåårt skall jag säga! x) felix hade värsta tekninken med för mig går det liiiiite segt, haha! (a) men men, jag är nöjde med min ritning iaf.. men alla säger att den kommer vara svår att göra, och ja, det kommer dne antagligen att vara! höhö ^^ men vad vorde livet utan utmaningar? :) - tråkigt!
efter slöjde åkte jag 520an hem.. det var kaaallt att vänta på bussen i tio minuer ^.^ Suprise? (a) höhö, när jag kom hem städade jag lite i mitt rum och fixade lite a´ndra nödvändiga saker ;) nu skall jag kila,
ciao!


höhö, the malin ^^ - fulaste bilden

Kommentarer
Postat av: sara

hahaha hela tiden säger man "ehhm... ehhm... eeeeehm.." hahaha :D

2009-01-16 @ 20:51:57
Postat av: malin

jaa, haha! x) :P

2009-01-17 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0