Sos

Hejsan !
malin is talking ^^ höhö, idag har inget speciellt hänt direkt. vaknade runt tio, tog det lungt mev tvn. åt frukost.. duschade och fixade mig. åt en femtedels pizza till lunch.. hatar pizza haha! eller asså ibland gillar jag det, och ibland inte ^^ strange.. (a) aja, vid två förjde jag med a la familia till häggvikshallen och kollad epå lillebror som spelade match. det gick fint, båda lagen vann mot aik :) det var ända gången jag inte hejade på aik, haha! :P men iaf, efter matchen gick jag hem.. det var skönt faktiskt, men ruskigt kallt i leggings och klackskor ^^ (suprise?) när jag kom hem fick jag svar från becca.. hon hade varit ngn stans, no idea vart. smsade henne på förmiddagen om hon ville hänga med te stinsen, men fick inte svar för äns nu.. så det blev inget. men hon är på väg hit nu iaf (: vi ska typ snacka antar jag och kanske smaka på några av mina delikata cocosbollar? (a) aja, vi får se! ska nog se om jossan har tid oxå, messade med henne under matchen. hon sa att jag skulle höra av mig när det var slut, så det får jag väl ta och göra nu :D
höhö, oj.. glömde att publicera^^ becca har kommit nu, vi ska spela singstar och äta av mina delikata cocosbollar ;)
ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0