I no i've been stupid

hejsan!
onsdag idag, rätt okej dag om man ser efter hur skoldagen ser ut. första lektionen är so, tråkigt! haha, har fått gärnsläpp eller ngt, för jag kommer verkligen inte ihåg vad vi gjorde :O btw, igår när vi kollade på film på so så blev jag fett skrämd.. xd haha, jag håll på med mobilen typ, smsade sara och kommetarade filmen. hon skrev typ "haha, vad fint hon sjunger (a)" jag bah "aa, mahahaha! :D" precis när jag hade skickat det så såg jonas att jag håll på mobilen.. (han satt bredvid mig) och så lutade han sig över bordet.. men jag såg inget, och precis när han var typ fem cm frånmig så skriker han "ta bort mobilen! x)" jag bah " waaah!" haha, det var fett kul xD men han blev ju inte arg eller så, men jaja ^^

iaf, närsta lektion idag var spanska! bajs bajs :) men det var faktiskt helt okej, för att vara spanska. eller okej kanske är att ta i, för jag och beccca blev invarderade av johannes och anders små suddbitar -__- jag fick MINST 10 st i huvudet... -.- tss... host på dem!

sen var det idrott. skitkul! :D först skulle man typ lära sig jonglera, lyckat? x) haha, klarade inte ens med två bollar -___- och after that blev vi indelade två och två. me and cissi var tsm :) kan skulle typ kasta en tennisboll mellan varandra ocg varje gång man klarade fem på raken så fick man backa ett steg. haha när vi hade backat två steg så stod vi där resten av lektionen, för vi missade ALLTID sissta bollen -____- haha! men ja tycker vi är värda en applåd iaf (a) *klapp klapp* hihi :P sen spelade vi lite andra bollekar :)

efter gympan var det lucnh, pasta och kycklinggryta. det var mums :P jag åt mucho mucho, för jag var mucho mucho hungrig ^^ haha, sen gick vi till hgv-kiosken och köpte en cocosboll :) trevligt! sen när vi skulle gå till quben och dricka.. så öppnade becca dören (entrèdörren, som är stor och tuung) på min stortå, det gjorde oooont! så jag har gått runt hela dagen och hoppat på ett ben xD haha, men jag förlåter dig becca, för det var väl inte med mining hoppas jag? ;) haha, sen var det svenskan, vi fick rusa iväg för när vi var på qubens kulle vi börja om två min. när vi kom dit var det typ ingen i svenskasalen. men aja, jag för det första som redovisade min presentation. det gick väl okej, var lite nervös bara.. :$

sista lektionen var mentorstid, seegt. haha, vi babbalde mest.. för det fanns typ inget att prata om eftersom det bara var fem som kom till lektionen, höhö. eller många var sjuka, men vissa skolande typ. iaf, när vi fick sluta gick jag te bussen. lollo och cissi var oxå där dårå. men de skulle ju åt andra hållet, så jag vart själv kvar vi hållplatsen sen. eller daniel var där oxå, haha.. han ställer då vääälidigt knäååa frågor! x) ja, han och anders är väääldigt lika. höhö.. men han påstår att jag inte är lika flummig när jag inte är med mina kompisar... Konstigt eller? haha, nej det är ju så! ^^

nu har jag kommit hem, eller vid tre var det typ. har städat lite i mitt rum men annars bara kollat på tv och tagit det luungt. jag gillar sånna här eftermiddagar, när man är helt själv hemma och kan göra precis som man vill :) ingen som tjatar om tråkigheter och annat! hihi, ne.. nu ska jag ladda upp lite bilder från veckan :)
ciao!


    
    

                                                    

Bild1: Kuuungen! (a)
Bild 2: Malin -  the gurkmaster ;)
Bild 3: maulins'
Bild 4: Ett faktum, lika sant som att himlen är blå.
Bild 5: Ibland går det ju bara inte att låta bli att leka liiite med maten.. (a)
Bild 6: Moì
Bild 7: Forever us.
Bild 8: Outfit@ igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0