Viva la vida

hejsan (H)
jag är otroligt ledsen övet att jag inte skriver föräns nu..! men jag har inte hunnit, kom hem från skolan runt fem.. då var jag riktigt trött, så jag skrev inget då. vi sex åt jag middag och sen har jag bara legat i soffan och zapat på tvn. är såå trött! och har mått illa hela dagen i skolan också! "/ hoppas det är bra imorgon annars vet jag inte vad jag gör! :o jaja, nog om det.. det har varit en helt vanlig tisdag i häggviksskolan. första lektionen var engelska, precis som vanligt.. bara det att vi hade vikarie. det var faktiskt ganska kul, haha. vi fick vikarien att glömma föhöret på de oregelbundna verben (a) höhö, hade faktiskt inte gjort ngt för mig om vi hade haft dem, för jag hade faktiskt tränat och kunde de i stort sätt :) Hahah, jag och jossan snackade värsta brittiska engelskan hela tiden, det var fun fun. vi fick gå typ fem minuter tidigare, najs suprise :P sen var det ju, precis som alltid.. No. Eller ja, fysik för att vara exakt. det är, och kommer nog förbli ett av mina värsta ämnen., visserligen hajade jag det mesta den här lektionen, men men håller verkligen på att somna! Haha! tss.. men så är skolan! tredje ketionen var elev och lärartid, samma vikarie som på eng. det var skiiiiit kuuuuul! :D haha, nej jag är inte galen (a) för det var nämligen så att vi slapp ha lektion, hon bah; ja.. jag tänkte att ni har väl inget emot att vi slutar lite tidigare så de som vill får gå till bibblan och läsa medans ni andra kan sluta. vi bah; jaha..? du skojar? haha, fätt brau! Innan vi stack hem till cissi skrev jag ett medelande till vikarien på tavlan (a) "Amanda Gordon jag tykär at du är en jete bra vikarie! :)  //Malin 7b"  haha, linda och hennes klass hade sett det, haha (a) men men! som ni kanske fick en liten pling om så stack vi hem till cissi och käkade lunch ^^ ja alltså, jag, becca, cissi, lollo, jossan, sara & stella. vi åt piroger, eller jag åt en såndär liten pizza typ ^^ höhöh, efter ett tag åkte vi tebax te skolan, det var en härlig bussfärd måste jag säga! haha, jag och jossan var fett flummiga och snackade med alla x) när vi kom till skolan var det matte...! :@ fast det var rätt okej, min huvudvärk gick över och jag han klart med alla svarta talen *stolt* höhö, huvudvärken gick över för att.. jag var tyst (a) eller inte tyst, men jag flummade inget alls. satt och kollade på när felix typ lekte att hans penna var en skateboard och jocob fick värsta sexiga frillan ^^ ohh, ja så var det.. ^^^och så jobbade jag ju lite också.. hm, 14 tal faktiskt! fett många ju, jag är så jäkla grym asså (a) höhö, so.. det var nästa ämne. grupparbete som sagt. riktigt dörtist idag.. vi bestämmde att skrita i dialogern aoch bara läsa... lixom, inge pjäs. för vi skulle inte hunnit annars. aja, jag ska ju såklart läsa mest oxå..! och dess utom så glömde jag mitt papper i skolan.. smart ass?! -___- tss.. ja, jag är ju smart (a) aja, sista ämnet var levens val..! SKRÄCKFILM! :O skitläskigt!! jossan satt hela filmen med lyran uppdragen, ipoden på högsta volym.. och läste sin bok!? och jag satt där helt ensam och typ skrek så fort det blev läskigt!! höhö, men jag hade ju nella framför mig, haha, hon var MINST lika rädd som jag! (a) haha, halv fem gick jag och jossposs till bussen iaf! juste, sara var med oxå (a) haha, på bussen snackade vi med en kille typ, haha. efter ett tag blev han arg och påstod att vi snackad emed han för att störa honom typ :o först var han lixom västa snäll och sen fick han typ väsrta damputbrottet ^^ haha, när vi gick av bussen gjorde vi slängpussar åt han!! han såg fortfarande lika sur ut, haha! x) jaja, nu sk aja duscha! ^^
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0