I not perfect

hej! :D
jag är superglad, för det gick nämligen superbra på tennisen idag :) privatträning (a) hihi, det var ganska jobbigt, men kul. när det var typ en halvtimme kvar gick jag över till bana 3 och spelade med mickan, lovisa, alice och saina. det var trevligt trelvigt :) först spelade vi "kung" . eller tre av oss spelade det, medans de andra två spelade singel. det gick brau för mig faktiskt :P men de är ju typ skitbra iofs, haha (:
när jag kom hem var klockan runt halv fem, hoppade in i duchen och sedan åt jag middag med familjen. skolan har varit ganska okej idag faktiskt, en rolig håltimme faktiskt :) haha, nu kommer jag låta som värsta pluggisen.. men vi pluggade faktiskt i bibblan till fysikprovet! höhö, jepp vi satt i "tysta rummet" och förhörde varandra, jag kunde nog det mesta när vi förhörde faktiskt ^^ oscar satt oxå där inne och typ babblade om annat x) haha, han gjorde värsta roliga minen och sen garvade han tillgjort.. sara tyckte det var askul (a) jag han intre se, så då försökte vi få han att göra så igen men han totalvägrade ju såklart -.- haha :P provet gick nog hyffsat iaf! men vissa saker som inte stod i sammanfattningarna var med.. och det hade jag bara läst lite som jag fick verkligen tänka efter på de frågorna. men nu ska jag göra något annat, att sitta här är fruktansvärt tråkigt ;)
ciao!


hihi, ignorera mig! titta på cissi i stället och bli imponerad av hur otroligt söt hon är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0