World of our own

Bonjour! :)
Dagen i skolan har varit rätt jobbig.. seg & tråkig. första lektionen var matte, hatämne från min sida. jag jobbade bara två tal på en timme, haha. men det var ju så himla tråkigt! har man tråkigt, så måste man ju göra ngt bra av det dåliga... jag vässade pennor ^^ just det, vi har nya platser nu också. Jag sitter med Felix, Jacob & Linda, Tack såååååååååååå hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimla mycket Karin!!!!!!!!?????????????!?!?!!!!!!!!!!!!!?!???????!!!!!! -_____- felix & jacob är omogna & jobbiga (sorry sorry, men det är sant, haha) Och Linda ger mig läskiga blickar heeela tiden ^^ höhö, igentligen är hon säkert rätt snäll.. men hon gör som sofia, eftersom sofa "vet hur det är" .. synd, men så är det. hoppas hoppas inte någon av dem läser detta nu, men hahahaha! Ja, om ni läser det... så menar jag INTE det jag skriver, lovar! (aa) jaja, nog om matte nu! nästa lektion var ju fysik, ännu ett hatämne. men idag var det faktiskt riktigt kul. jag var med Lollo & Jossposs :) Vi skulle typ göra en förlängningssladd. det gick väl halvbra, haha! men vi fick gå tidigare iaf, skönt. jag & jossan flummade runt lite i korridoren och snackade med folk, ja, alla som gick förbi faktiskt ^^ ja, vis skulle ha väntat på sara & stellabella.. men de var så seeega, haha, så vi gick te quben. där var cissi & co redan, de lekte paparatzi (stavning?) höhö. jag och jusse köpte en festis och varsin digistive.. det var jumma! Visst jossan ? (aa) typ halv elva börjjade bilden.. vi skulle måla av ett skrynkligt skynke.. -____- Det gick så här bra för mig [               ] haha, det betyder alltså att det gick S-K-I-T.. :D jajajajajajajajjaja, sen var det lunch. äcklig pyttipanna, jag gillar det.. men INTE skolans! :S quben stängde vid 12 så vi var i korridoren på lunchen. och efter det - so. rätt kul faktiskt, grupparbete. jag är med Coolingen Cissi och snubbarna jacob & andreas. haha! vi ska göra en pjäs om när typ abraham skulle offta sin son och.. ja, bla bla bla! vi han inte särskilt långt, vi babbalde mest och höll på. men iaf, när son var slut hade vi musika! inte så himla skoj.. redovisning av grupparbeten. jag, cissi & lollo redovisade innan jullovet så vi fick bara sitta och kolla på.. hööhh. Och sita lektionen var... SPANSKA! -_- vi kollade.. *host* lyssnade på ice age 2. asså vissa kollade ju, men jag höll på med beccas mobil.. så man kan säga att jag lyssnade på filmen, haha! vid fyra var skolan äntligen-... över!! kom hem typ fem, satt på datorn och åt some yogurt. sen vi sex var det middag ^^ jossan ringde just, jag ska komma till henne halv åtta för att utföra ett hämligt uppdrag..! Önska oss all lycka i världen! :D ja, becca skall joina oss oxå (a) nej, nu måste jag göra mih iordning för det topphämliga uppdraget! So long!
ciao!

 

   

Bild 1: Malin & Jossans kompisar, hihi :D
Bild 2: De igen, fat nu leker de svamp! ^^
Bild 3: Jag, Jossan, Lollo, Cissi, Becca.
Bild 4: Jag, Jossan, Cissi, Becca, Lollo, Sara.

Kommentarer
Postat av: sara

nu blir jag nyfiken :D vaddå för hämligt uppdrag? (aa) <3

2009-01-12 @ 19:14:42
Postat av: malin

jag förstår dig, hihi! :D

2009-01-12 @ 22:59:38
Postat av: jussan

Malin, vi måste köpa nya kompisar, jag kan inte hitta de någon stans :(

2009-01-15 @ 17:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0