tss..

hejsan!
först och främst vill jag säga sorry för att alla bilderna inte syns, vet verkligen inte varför -___- sen vill jag också medela att jag är hemma nu, suprise? :D haha, det var varit en kort skoldag idag, riktigt jobbig ändå faktiskt. jag hade ju ont i huvudet som vanligt.. jag får det allt oftare och oftare nu för tiden..! "/ skitjobbigt, verkligen. elisabeth tjatar hela tiden om att jag måste gå till en optiker och kolla synen..! men jag tänker inte ha glasögon, hur dåligt jag än ser, punkt. jag tror snarare att det är som annika säger, att jag kanske har järnbrist. för då ska man tydligen bli trött och få ont i huvudet, och det är ju precis så jag får.. satt, jag skulle tippa på det. jaja, nog om huvudvärk och sånt bajs. eller nae, inte helt nog.. jag måste bara få påpeka att jag hade ännu ondare efter skolan.. har legat och sovit sen typ fyra.. och för nån kvart sen började den släppa, och nu är den nästan över. men ska inte sitta här en massa så den kommer tillbaxm verkligen inte!

imorgon blir det träningar igen :) Tennis vid fyra, stress! och innebandy kvart i åtta, i think. det ska bli kul, verkligen! hoppas att jag får börja spela tennis en till gång i veckan, för det är verkligen min grej. haha :P men vi får se, det är ju redan mycket med läxor och sånt!

btw, jag tror jag håller på att bli förkyld.. igen -.- var det i stort sätt hela lovet.. och nu rinner näsan hela tiden igen, dumt dumt dumt! jaja, jag är ingen jäkla optimist! så vi säger att det sägert går över under natten ;) nu ska jag dejta toan (a) haha, så har jag alldrig uttryckt ett toalettbesök förut, haha!
ciao!



~ med er klarar jag allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0