The reason why im singing

hejsan :)
nu är det bara jag, lillebroor & mamma kvar här hemma ^^ ja, och pappa är ju på kryssning. höhö, det har jag nog inte skrivit förut.. aja, men nu vet ni ;) han kommer hem söndagkväll.
jag har just läst ut en bok.. klass 7B heter den. har redan läst två andra bäckeri den serien, de är rätt bra faktiskt. känns precis som om det skulle vara min egen klass jag läser om fast med andra namn bara ^.^
imorgon vet jga inte riktigt vad som händer, kanske hör med jossan om hon är hemma. det var ett tag sen vi var tsm utanför skolan, så det skulle vara trävligt. eller jag åt ju frukost där igår, men det gills inte ^^ annars kanske jag går ut och tar det lite lungt eller ngt. får se! nu ska jag ta bort simk och fixa mig lite. är jättetrött... ska nog sova om ett tag.
ciao!


- tack för allt.. hoppas det fortsätter.

Kommentarer
Postat av: sara

sara <3 malin o jussan

2009-01-17 @ 23:08:57
Postat av: malin

malin <3 sara o jussan

2009-01-17 @ 23:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0