Thats exacly who I am supose to be now

otroligt mycket Hej!
har just druckit en varm kopp choklad.. Mums :) Riktigt gott var det, värmde händerna på muggen, hihi (a) ja, samtidigt jag hade min lilla mugg i händerna så satt jag ingen annan stans än i självaste soffan.. gissa vad jag gjorde där? Jo, jag kollade på självaste Antikrundan ^^ haha, det suger.. men det fanns inget bättre att se, huhu :P Idag ska jag gå och lägga mig tidigt har jag bestämmt.. och när jag saäger tidigt, så menar jag tidigt oxå. faktiskt snart, typ halv tio, hihi. det är tidigt, remember me of old times.. (a) jag somnar i skolan annars, det är inte kul.. och så får jag ont i huvudet, varken bra eller kul! Näe, nu ska jag göra mig iordning.. ;)
ciao!



Ny header.. igen (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0