Som alla andra

tjenixen!
nu är jag hemma från träningen :) första tennisen på typ en månad, haha! det gick nog ganska dåligt.. specielt att serva! vi speade dubbel, missade massa sevar.. -.- jaja, det är livet som jag säger (a) juste, jussan var med och kollade, trävligt värre! :D hoon var domare och bollplockare, höhö. när min träning var slut kom de som spelar efter, bla oliver som typ har gått i rösjö. haha, jossan pratade för fullt med han ^^ okej, jag med..! x) haha, det var mycke fun :D men iaf, sen gick jag hem.. konstigt? :D haha, jag var såå hungrug så jag åt en macka innan middagen. och juste.. den 14 juli åker jag till italien :) det ska bli superhärligt ! fast önskar det var på typ sportlovet! ;) haha, men men nu blev det inte så. men nu ska jag sluta.. ska på ännu en träning snart.. innebandy. skall bli skitkul :) om en timme it starts. och just ja.. måste bara få säga att jag tycker att linda faktiskt börjar bli ganska snäll.. i början snackade hon inte ens med oss ! nu slinker det ut en och annan mening, haha ^^ men nu ska jag gååä!
ciao!


jussan och sara - jump! :D

http://www.youtube.com/watch?v=pqA7YoHvCUQ - nya friendsreklamen.. min absoluta favvoreklam! hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0