One party

tjenix,
har just kollat på lets dance. vet inte ens vilka de som åkte ut var? haha, det är många som inte är så kända i år.. iaf inte kända för mig! jag vet inte riktigt vilka jag hejar på.. men kanske isabella. fast hon låter ju som värsta 14 åriga bimbon! haha! x) jaa, hon snackar precis som bitchar, sånna som tror de äger världen lixom ^^ höhö, men men.. hon kanske ligger några år efter i utveckligen! tss..! asch, här kommer lite bilder från idag och igår,
ciao!





Bild 1: Tjejorna koncentrerar sig ^^
Bild 2: Sunset
Bild 3: Jossan @ skolfoto
Bild 4: Sara fulmm :D
Bild 5: Malin fuul
Bild 6: Sara hihi :P
Bild 7: Malin & josse
Bild 8: Sara in action, haha!
Bild 9: Jag & Cissi såg en älg utanför quben idag! :O
Bild 10: Frooost!
Bild 11: Min fiiina potatisgubbe (a)
Bild 12: Sexigaste mössan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0