Nyårsafton, 2009

Hejsan alla snyggingar! ;)
jaa, då var det ett nytt år då.. 2009! Hoppas det blir ett bra år.. 2008 kunde ju lixom varit bättre iaf för min del. hahah. jag ska väl lixom börja om på nytt, tänka lite mer på vad jag gör. har gjort en hel del saker jag ångrar.. ska inte gå in på detaljer, men iaf. men vissa saker var ju bra oxå.. lärde känna en hel del. speciellt.. Cissi & Lollo! Tack tack gud för att jag träffade dem :D Och Celine & Paula.. haha, fan vad mkt skoj vi haft ihop :) Och gud vad nervös jag var när vi stod där inför alla! haha :) jaa.. och Johanna, Alice & Emma. hihi, har nog inte flummat så mkt förut, hahah (a) Och Disa & Angelica, haha.. ni är lika knäppa som jag ju (a) cuuligar asså! ;) höhö.. de här var nog det bästa med 08, alla dessa nya människor jag lärt känna :D hahah, men så har jag ju haft det himlans mkt skoj med de jag redan kände.. Josse & Becca, i har ju lixom alltid kul :P & saga, du är lika galen som du var för 12 år sen, hihi :) hahah, detta inlägg blev ganska anorlunda och galet..! haha, men livet är ju till för att levas! ;) nu ska jag väcka alla pensionärer och spela lite singstar..! :)
ciao!

harebäst, malin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0