Nu eller aldrig

tjuhu, superman.
jag vet inte.. superman? är du en sån? det finns bara ett svar, nej. för super man finns inte på riktigt, så det så! tro det eller ej, men denne superman är bara en påhittad seriefigur. så nej, du är inte superman. hur mycket du någonsin skulle önska det. batman? nej, han finns ju inte heller (?) asch, tröga jävel.. slut diskuterat. PUNKT.

nu har jag just tittat klart på "dubbelgångare" det var trävligt och ett hyffsat slut. höhö :) nu kollar vi på det inspelade körslaget. gry talade just om det fantastiska faktumet att min prins erik inte åkte ut :D , det måste vara tack vare mig (a) inte så troligt, men men.. haha :P nu ska hon säga vem som åker ut... team Lagaylia. hon var ju bra hon med, synd att hon åkte. men jaja, huvudsaken är ju att prinsen är kvar såklart :D hihihiii, men nu ska jag göra ngt funnier.
ciao!



haha, gammal bild från idolfinalen.

Kommentarer
Postat av: Donkey

Sv: Tack :DD

2009-01-04 @ 08:41:35
URL: http://theworldscraziest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0