Lördag, kväll

tjabbatjena!
nu har jag hunnit både duscha och äta middag. dukitgt värre (a) ikväll ska jag verkligen bara ta det lungt :) kanske läser lite på boken jag håller på med "räcker det om jag älskar dig?" har inte kommit så långt, men den är nog bra. och så ska jag fortätta läsa guinnes rekordbok.. hah, den är så tjock att det tar evigheter att bli klar om man läser allt på alla sidor. höhö, jag tycker faktiskt att man ska läsa allt, för annars känns det lite dumt. om man bara läser några sidor känns boken lite onödig, haha ^^) men men, nog om det. jag ska även hinna titta på fortsättningen av en frans thriller som jag såg på igårkväll. den var riktigt bra för att vara fransk. ´"dubbelgångare" hette den visst. kl nio tror jag den börjar, häh. efter det får vi se vad som hända skall. antagligen skriver jag lite i bloggen och läser andras bloggar :) hoppas folket har hunnit uppdatera då, för nästa alla som jag känner som har bloggar uppdaterar typ bara en gång om dagen, dumt dumt ^^, det är mkt roligare om man uppdaterar ofta, för då blir det roligare, höhö :D men nu ska jag tagga,
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0