Like I whas you

UTSEENDE
[X ] jag är kortare än 160 cm.
[X] ibland tycker jag att jag är ful.
[X] jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[? ] jag är osäker över mitt utseende.
[X] en helt okänd person har sagt att jag är snygg.


SKOLA/JOBB
[X] jag studerar.
[X] jag har somnat i skolan/på jobbet.
[X] jag gör nästan alltid mina läxor.
[ ] jag underkändes mer en 4 gånger förra året
[ ] jag har fått sparken.


ERFARENHETER
[X] jag har tryckt på alla knappar i en hiss.
[X] jag har lekt sanning eller konsekvens.
[X] jag har fångat en snöflinga på min tunga.
[ ] jag har suttit på ett tak på natten.
[ ] jag har åkt snowboard.


BLANDAT
[X] jag sjunger i duschen.
[X] jag är bra på att baka.
[X] jag skrattar åt mina egna skämt.
[/ ] jag äter snabbmat varje vecka.
[ ] jag tror på spöken.
[X] jag är online 24/7 på msn.
[ ] jag kan inte sova om det finns en spindel i rummet.
[X] jag är väldigt kittlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0