Kasta bort bekymmer

tjao ;)
nu är man hemma från skuulan dårå (a) äntligen helg! värkligen skönt.. :P men den här veckan har faktiskt varit okej, iaf de två sista dagarna.. för tro det eller ej... men jag har inte haft ont i huvudet varken idag eller igår! :D rikitgt riktigt skönt, verkligen. jag mår ju mycket bättre i övrigt då också, alltstå jag bli inte trött eller illamående.. eftersom det är huvudvärken som orsakar det. ja, så nu är jag på suoerbra humör :) vet inte riktigt vad som hönder i helgen iofs, haha. eller ikväll ska jag väl.. haha, typ kolla på tv. och imorgon kommer det folk hit, julklappsutdelning, haha liiiite långt efter julafton kanske? ;) men iaf, de ska typ äta middag här och så.. höhö, och på söndag ska jag kanske på träning igen.. men becca kunde typ inte och pappa kan inte skjuttsa, så får se hur det blir. hoppas det löser sig :) sen vet jag faktsikt inte så mycket mer! men hoppas ngt mer händer i alla fall (a) nu ska jag kolla på lite klipp på youtube ;)
ciao!




utan er två skulle de där leendet inte finnas..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad står iofs för???????????????????????????????????????????????????????????????

2009-01-17 @ 08:23:02
Postat av: malin

i och för sig? haha :)

2009-01-17 @ 13:59:37
Postat av: sara

hahaha anonym visste du inte det? XD

2009-01-17 @ 23:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0