Jag kräver ingenting

tjolahoppsan,
nu har jag just kommit hem och duschat efter träningen. det gick rätt så bra faktiskt, :) ganska jobbig uppvärmning om ni fågar mig..! haha :P men på slutet spelade vi match, det var skitkul. känndes bra att vara tillbaka igen! :D men det känns som om jag kommer ha träningsvärk imorgon, höhö :) men det hör till.. fast om jag får träningsvärk, så var det nog lite från tennisen oxå ;) just det, glömde att säga att jag har fått en ny tennistränare. har glömt var hon hette iofs :$ haha, men hon blir säkert bra, i hope! näe, nu ska jag lägga mig i sängern och ta det lite lungt innan jag släcker och försöker sova.. sovmorgon imorrn, yes!
ciao!


haha, detta är jag och becca ! x) jag är piff, medans becca ska vara puff (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0