I'ts just a heartbreak away from an other love.

tjena tjena
nu är jag gladigt värre. haha :) titter och kikar på körslaget, heja team uddevalla! ;) erik är ju så jädran söt (a) hihi, det tycker ju alla :P meen, bara så att alla vet... ERIK ÄR MIN MIN MIN! :D haha, tror iofs att han inte har en aning om detta otroligt sanna faktum.. men så är det bara :) oavsätt vad! (a) höhö, vi ska ju lixom gifta oss när han vinner körslaget :) alla som har insätt att han är min, och kommer att förbli det är mer än välkommna på bröloppet som äger rum på slottet den 24 februari med glittar och glamor! :D höhö, som ni som är en vän till mig vet så är ju denna otroligt viktiga dag ingen annan dag än min födelsedag :) och ja, den är ju defenetift värd att fira med ett och annat brölopp, och inte bara lite trävligt att det är just jag ska gifta mig.. med ingen annan än självafte erik segersted. ^^, MALIN SEGERSDET.. det låter ju fantastisko! hihi, jag menar det :) för det är ju så det ska bli.. mitt efternamn är så tråkigt. och om jag heter segersted så blir det ju ännu mer jumpajumpa.. :) fråga mig inte vad det är, men det lät som ett bra påstående. men nu ska vi sluta, eller rättare sagt JAG ska sluta göra alla flikkor där ute avensjuka på atta just lilla jag har fångat eriks hjärta. eller jag HAR inte gjort det.. men när han ser mig så kommer han ju att förstå att jag är sen rätta, helt klart! :) jo, just det skall passa på att eriks lag var supergrymma idag! de sjöng den där låten som var så populär för ett tag seb, höm gillade den asmkt förut men kan verkligen inte stava dess namn.. men alla som såg det hajar ;) men asså, jag struntar igentligen i om de är bra eller inte, jag hejar på dem för att det är erik. det är väl igentligen inte rätt.. men man kan ju inte låta bli att heja på sin man *host* framtida man dårå. ;D hihi. detta inlägg har verkligen inte handlat om ngt annat än min man erik, hihi. ja veeet, framtida man! så jag tror att jag ska skirva om ngt annat än han (det är du som betyder mäst, och kommer alltid vara du erik. tro inget annat) hahaha, jag är galen x) hihi, men det hör till min konstiga personlighet (a) ja, och dåliga humor. hihiahahahöhöhähähähäähahahahahahihaihaihheheheheoehöeeäeheäe, asch vad trikigt jag har.. vrf ska det vara sån jäkla lång paus?! :O sumpigt värre! :( hähä, men nu skall jag höra med mister toalett om han har tid för ett besök..
ciao!


Kommentarer
Postat av: Erik Segerstedt

Men gumman då, vilket sött inlägg haha! :-) men du, jag har redan en flickvän, sorry girl, ställ dig på kö :)



Fast det är bra att du hejar på mig och min kör i Körslaget, det betyder mycket!



Pussar och Kramar

//Erik

2009-01-03 @ 22:57:50
Postat av: malin

haha, jag strunar i att det är totalt omöjligt att det är erik som skrivit det.. men man får ju alltid drömma, ajjt? ERIK, DU ÄR BÄÄÄST! :D

2009-01-03 @ 23:02:42
Postat av: malin

den som verkligen har skrivit det får gärna höra av sig! nyfiken

2009-01-03 @ 23:04:54
Postat av: sara

hihi det va jag !! :D:D:D<3

2009-01-04 @ 13:30:00
Postat av: sara

hihi det va jag !! :D:D <3

2009-01-04 @ 13:30:45
Postat av: sara

haha driver.. :)<3



men vem skrev ?? :)

2009-01-04 @ 13:31:29
Postat av: malin

jaaa, säääg! jag dör om jag inte får veta x) hähä, eller så kan vi ju låssas att det var självaste erik segerstedt som skrev det.. (a)

2009-01-04 @ 14:25:20
Postat av: sara's

hahha, ja såklart det va erik som skrev.. :D

2009-01-05 @ 12:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0