If we were a movie

tjena,
nu är jag hemma från stinsen :D höhö, det var trävligt trävligt. köpte ett linne och en t-shirt på stadium som jag ska ha när jag spelar tennis. det blir säkert fine, hähä. nu har cissi klippt sig, äntligtn :D hon ska komma hit när hon har packar klart osv :P vi kommer nog antagligen spela en maaassa singstar, haha. det brukar vi iaf göra om jag känner oss rätt ^^ annars tar vi nog ett och annat kort, hah :) de skall ni såklart få smaka lite av ni oxå (a) hihi, men nu ska jag fixa mig lite innan min lilla prinsessa kommer! :D haha, de lät fjolligt, men jaja (a)
ciao!


jag är kalles kaviars största konkurent! akta er säger bara!
muahahahha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0