I survived a japanese game show

tjena bloggläsare!
nu sitter jag med datorn i knät medans jag tittar på "I survived a japanese game show" haha helgalet asså! men askul att se ändå, man garvar hela tiden. ja, och en sak är säker, japanska tv program är inte det minsta lika de svenska x) mööhöh, det handlar om typ ett göng amerikaner som tror att de ska vara med i en dakusopa, men istället åker de till tokyo och tävlar i en japansk tv-lek. haha, och i publiken sitter alla japaner och viftar med instrument! programledaren är helt galen & skriver å har sig, haha. Underhållning på mina vilkor! (a)
senare, klockan nio ska jag se på "trollkarens hemligheter" det är ascoolt :) värsta superprogramme tom man vill bli trollkar ;) haha, inte för att jag vill bli det, men det är ändå kul. men nu sk ajag fokusera på tvn.
ciao!


haha, spektaklet! ^^


haha, här är programledaren.. han gör så där hela tiden
och skriker något obegripligt x)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det progamet äger

2009-01-19 @ 19:19:29
Postat av: mike

ja eler hur det är skit bra

2009-01-21 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0