Bet on it

elloo :)
sitter här igen nu då ;) höhö.. kollar lite på kläder på topshop.com hittade inget jag direkt fastnade för.. men alla jeans är trävliga ^^ tittade lite på klännigar oxå, men inget i min stil. hah, har inte tänkt att köpa ngt där, jag kollar mest för skojs skull. aja, nog om det.
Nu har jag just smsat cissi, hihi. hoppas hon redan har klippt sig så vi kan göra ngt, har så jäkla tråkigt! ja, skrev att hon fick sova här om hon ville. men får se om hon kan, hoppas iaf :D
& imorn skall jag höra med lollo & co om vi skulle till simhallen.. som en avslutning av lovet lixom ^^ haha, de lät fjatningt x)
ne, nu ska jag äta lunch.. fast jag just käkade frukost.. :P
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0