Fysik i papperskorgen!

hejsan,
idag började ju skolan igen efter helgen. hata ! jag mår inte bra av att gå i skolan! ;O haha (a) det är så hiiimla tråkigt ju :P speciellt när jag hela tiden får huvudvärk -___- idag pallade jag verkligen inte, så jag gick hem efter musiken. känndes som om hela jag skulle typ sprängas! :( fick ringa från exp. typ, och sen skriva en lapp att min käre mor sa att det var ok att jag gick hem. kom hem typ 45 minuter senare.. jäkla seega bussar asså. aja, då la ja mig i soffan och typ somnade (a) haha, sen vaknade jag av att pappa kom hem, men somnade om sen igen. och så vaknad ejag av att becca ringde, hon undrade typ ngt om fysikläxan. asså gud vad jag hatar fysik! fattar verkligen iiiinget! och det blir ju inte bättre av att Ove inte kan förklara och blir skitarg om man vill ha hjälp! Ska minsan se till att min moder (haha) skickar ett mail till honom så att han lär sina elever ngt!! höhöh :) men jaja! nu ska jag ta itu med den sista engelskan och sen ska pappa försöka fösklara fysiken,
ciao!


; gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0