Fredag, kväll

Hej,
eller hoppsan kanske är bättre, hah. i tanke på att jag inte har skrivit alls idag. färlåt så mkt, men har haft fullt upp. eller fullt upp är väl att ta i, men jag vaknade halv elva.. duschade och gjorde iordning mig. sen gjorde pappa ngn slags brunch typ, vi stack till stinsen och handlade present till mattias. lillebror var på dåligt humör idag.. -___- inte kul säger jag bara. han håll på hela tiden och gjorde allt svårt och jobbigt. men iaf, när vi tillslut kom hem fikade vi lite, jag på en morotskaka. men orkade bara halva, så satte in den i kylen. sen satta jag mig i soffan och typ kollade på tv.. hade ont i huvudet som vanligt oxå. ungefär vid fyra skjuttsade vi max till anton och sedan begav vi oss te kista. där sågs det på bio och åts mat. ja, och nu har jag kommit hem dårå. ska nog mest ta det lungt ikväll. kanske se på en film eller ngt. vad vet jag? inget, haha :) imorgon blir det träning igen då, efter lovet. kommer nog bli skoj, men kanske lite segt i början. ja, och  på söndag ska jag ju träna igen. typ träningsmatcher eller ngt sånt. men nu ska jag inte skriva mer.. eller iaf för stunden, kommer höra av mig lite senare om inte ngt oväntat sker,
ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0