En dag när vindarna bär

hellöjt :)
sorry att jag inte har skrivit ngt alls idag, men har helt eneklt inte haft tid (: cissi soc ju här, för alla somhar missat det nu ^^ höhö, vi gick och lade oss ganska tidigt för mina kära föräldrar skulle upp och jobba idag och då ville de kunna sova, hah. inte för att de fick de precis.. max vaknade typ vid tre och mådde dåligt. han spydde typ sex ggr under natten, poor him. jag hade preciiiis somnat när jag vaknade av hans gråt.. då blev jag ju liiite irriterad -__- men jag visste ju iofs inte att de var för att ahn mådde dåligt. men aja, nog om det.
jag vaknade typ halv elva av att jossan smsade mig. hon sa att hon inte kunde komma till somhallen heller men att hon hade läst på min blogg att vi inte skulle dit så vi kunde komma till henne och kolla på film. det gjorde vi, typ halv 12 var vi hos henne och kollad epå sex and the city. hade inte sett den innan, det var braau! :) hähä, vi garvade heela tiden ^^ hum, sen åt vi middag, oj, mena lunch haha ;D ja, och sne skulle josefin på piano så jag, cissi och becca gick hem. eller becca gick till sig och vi till mig. vi spelade massa singstar och filmade med min kamera, haha. kaaanske lägger ut ngn sen.. haha, men vi är inte seriösa så att alla vet! x) men men, sen skulle cissi på träning.. hennes pappa kunde inte hämta så jag gick med till busshållplatsen. skulle ha följt med först men var tvungen att lämna filme.. coh så tar det en timme för "djurpillerna" som jag måste ta att värka. det var synd, men det är livet. när vi stått i typ en vart och väntat på bussen kom den äntligen och cissi åkte iväg. jag gick mot ica & videobutiken där jag lämnade filmen. det var satansfullt kallt att gå i bara jeans, klackskor & varken mössa eller vantar skall jag säga.. haha! men men, jag överlevde och det är ju bra :D nu ska jag se vem som är den lyckliga vinnaren av min lilla ögontävling ^^)
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0