Det sägs att ovan molnen är himlen aldrig blå. Men det kan vara svårt att tro när man inte ser den.

Tjabbetjenahallå där ;)
som ni smarta människor kanske redan har märkt och fått en klarelse om så har min hímlans header förvunnit. och jag hajar N A D A. jo, för jag gör preciiiiis som man ska, men ändå blir det bara pannkaka av alltihopa. när jag kopierar in headerns "kod" så blir det bara en massa jäklarns text där uppe!! om det möjligtvis finns någon liten snäll flicka eller pojke där ute i världen som just nu tar sig tid att läsa min lilla blogg och har en susning om vad jag gör för fel.. så snälla, tell me!! !! !! det är desperatoriskt stor kiris så som jag ser det, för om inte detta fixas innom kort så kommer jag antagligen hamna i koma.. och, det vill jag INTE! ! ! ! ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så det jag igentligen ville säga var.. HJÄLP MIG NU FÖR TUSAN GUBBAR OCH GUMMOR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0