Den jag vill vara.

hallå där ;)
sitter med datorn i knät i vardagsrummet. kollar på föräldrarfällan, den e skitbra :) höhö, har sett den mint 10 ggr förut, men gillar den fortfarande. det skulle ju vara skitcoolt om det hände typ mig, jag skulle lätt "byta plats" hihih :D fast det skulle nog vara väääldigt mkt man måste lära den andra, haha.  bara en sån sak som typ vilka bussar man ska ta till skolan och så ^^ jaa, och vilka man känner.. tänk om man typ är ute och så kommer en kompis som man inte äns vet att man känner, man bara går förbi den och kompisen bah eeh? haha x) aja, antar att ingen är intresserad av mina tankar, höhö.
idag har jag inte gjort ngt typ, bara tittat på tv och läst typ. ^^ typiskt mig x) imorgon vet jag inte riktigt vad som händer.. jossan och becca skulle ju åka skidor, men jag pallar nog inte följa med. höhö, skall nog höra med lollo och cissi om de vill åka med oss på lördag. jossan och becca har säkert igent emot att åka flera ggr ^^, höhö, men nu ska jag leka med ps lite.. och se om jag kan hitta rotebros hemsida.. innebandy dårå.
ciao!


minnen.. :) <3

höhö, fett ful bild, jag vet. den e från i sommras när jag,
paula, celine & vilma uppträdde i portugal ^^ höhö :)

Kommentarer
Postat av: jussan

ska du sluta på fotboll? Pappa kollar lite om Rotebro på innebandyn nämligen, kanske kunde börja tillsammans ? ^^)

2009-01-05 @ 19:18:03
Postat av: malin

jaaa! :D skulle just fråga dig det (a)

2009-01-05 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0