Bara för dig

hejsan!
malin är in action igen ;) höhö, kom hem från skolan för typ en timme sen. eller en och en halv timme kanske ^^ jag & jossan tog flrst 525an till djupdalsvägen & sedan missade vi såklart 607 där.. så vi fick vänta i typ en kvart på nästa
buss.  "eds"-bussen kom före 607an så vi tog den islt. där flummade vi och sjöng en massa, trevligt värre. när busssen stannade vid flintlåsbägen gick vi av, suprise? :D haha, först gick vi hem till jossan i snöslasket med blöta sko och sedan begav vi oss till min håla. haha, konstiga uttryck,.. jag vet! när vi hade kommit in och jade hängt upp mina blöta strumpor på elementet så satte vi oss i käket och tog tag i lite trpkigt plugg. fysikprov på torsdag nämligen.. -__- bajsit värre! men det går säkert bra, man måste tänka posetivt (a) haha, iofs så vet jga att det inte kommer gå bra.. men jaja, det tar vi då! klockan sex serverades det middag här hemma.. så då avslutade vi snacket om tyngdkraft och luftmottsåtånd! höhöh, pyttipanna vart det för mig. jossan skulle käka hemma så hon begav sig hem i regnet. nu sitter jag här all alone.. ska ta itu med matten snart också. ska göra 10 tal i röda kursen, sex subbtarationer och läxa 12 i boken till på torsdag, stress!
ciao!


saknar..!

Kommentarer
Postat av: sara

haha becca är lång där ju :O :) <3

2009-01-20 @ 21:43:27
Postat av: malin

aa, hon ÄR lång ;) <3

2009-01-21 @ 17:42:14
Postat av: Jussan

Längre än moí i alla fall ^^)

2009-01-22 @ 19:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0