And you always think

tjenix..!
nu har jag vaknat, eller det gjorde jag för en timme sen iofs ^^ höhö, först satt jag vid tv och kollade på sabrina, hhaah det var trevligt värre (a) ja, och sen slängde jag i mig en macka för syns skull... var verkligen inte hungrig men mamma vill ju atta jag äter fruskost, så vad gör man inte ? haha, aja sen borstade jag tänderna & fixade mig lite i badrummet. nu har jag även kläder på mig, mjukiskläder (a) ska bara vara hemma idag... tro inte att jag vill det..!! för nej nej, men de tär så att jag mååste. flr jag har en jäklans massa plugg som måste göras -____- träna lite på min presentation på svenskan.. det är iofs till på onsdag, men lika bra att göra medans man är igång. och så har jag ju engelska till tisdag, text + glosor. typ ngt om stjärntecken eller ngt. och så har jag fysikprov om elläran till torsdag, det är ju ganska lätt faktiskt.. iaf när pappa hjälper till ^.^ just ja.. jag har spanska förhör på kapiter åtta till imorgon.. men jag glömde boken i skolan, smart som jag är. fast egentilgen är de tinte mitt fel..!! för vi har typ världens knäppaste vikarie (som vi ska ha i 2-3 veckor) hon typ gör allt på sitt sätt & säger helknäppa saker. och dess utom så får man ju inte ha prov och liknande till på måndagar, det har faktiskt typ skolledningen eller ngt bestämmt x) okej, glöm det där med skolledningen.. men någon har bestämmt det i all fall! (a) haha, aja kanske ringer becca och ser om hon kom ihåg de där med spanskan.. då kanske jag kan lösa det på ngt sätt. nej, nu ska jag ta itu med engelskan. ha det!
ciao!


the manus a la malin ^^

Kommentarer
Postat av: Jussan

"utan oxå för att de är grymt snygga , haha" hääähäää ( a ) :P

Jamen , jag glömde min No-bok i skåpet typ hela veckan, guud vad smart man är (?)

2009-01-18 @ 10:50:06
Postat av: malin

haha, ja vi båda är ju värsta smart asses x) (a)

2009-01-18 @ 11:00:54
Postat av: sara

det kommer på piss dåligt för mig på fysik provet.... :/ xD <3

2009-01-18 @ 11:35:37
Postat av: malin

haha, minst lika dåligt för mig! x)

2009-01-18 @ 11:44:21
Postat av: Jussan

Tänk POSSITIVT!

2009-01-20 @ 21:00:34
Postat av: sara

okej , när jag kommer in i klassrummet så måste man ta ett djuuuuuuuuuupt andetag och tänka "det här fixar jag!" hahah ;) <3

2009-01-21 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0