Allting kan gå itur, men ettt hjärta kan gå i tusen bitar

tjena hej!
idag var jag i skolan, (suprise?) allt var skit, precis hela dagen. eller asså, mest efter lunchen.. då fick jag skitont i huvudet! :/ det var verkligen riktigt jobbigt, värsta huvudvärken jag haft på länge.. eller länge och länge, haha. men på ett tag.. sista lektionen, engelskan hade jag verkligen lust att bara svimma av och slippa allt, typ. lyssnade inget alls på vad läraren sade och när hon frågade mig ngt så orkade jag inte svara... men hon verkade fösrstå typ, för jag behövde inte göra såå mkt, som jag brukar.. ahh, hon låter typ ALLTID mig läsa högt, alltid vill hon att jag ska svara.. det är baajs! jag haaatar att läsa högt, speciellt när det är engelska. men iaf, idag var hon snäll får jag väl säga då. men iaf, när lektionen var slut känndes det som om heela mitt huvud skulle sprängas vilken sekund som hälst, så jag ringde pappa.. han var ju hemma med max tänkte jag, så då kanske han kunde hämta mig. och ja, det gick bra. tack och lov, annars hade jag väl däckat i en snödriva eller ngt.. höhö, oj, det finns inga snödrivor här ^^ när jag kom hem gick jag och la mig i sängen. såv i typ en timme eller så, då var huvudvärken tack och lov näästan över, skönt! jag gick och satt mig i soffan och kollade på "camp rock" ^^) den var riktigt bra faktiskt, hihi :) ja, och så åt jag middag oxå. och sen kollade jag klart på filmen. ;) o nu sitter jag vid datorn. ska nog inte göra det så länge till, vill inte att huvudvärken kommer tillbaka! så vi ses!
ciao!


haha, gammal bild från i sommras,
på åland med becca :D


Kommentarer
Postat av: sara

hahahahhaha high five! DUCK!!! :D:D:D<3

2009-01-08 @ 20:17:39
Postat av: Anonym

DUUUCK!!! HIHIHI :D <3

2009-01-08 @ 21:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0