2009

här är lite bilder fårn nyårsafton..!



Bild 1: Singstar kungen malin själv, drogade bild haha.
Bild 2: Malin smakar så att vinet är okej
Bild 3: Efterrätter, eller vad?!
Bild 4: Malin & Saga värmer upp införkvällen, haha
Bild 5: Tagen av mästerfotografen själv
Bild 6: Malin & Saga posar i kylan
BIld 7: Saga efter att rakerterna börjat tystna..

Ja, det var väl några bilder det. Inte så många iofs, men det tar sån jäkla tid att ladda upp -___- Höhä, jag vet att den stjätte bilden är vansinnigt ful.. det var därför jag var tvungen att visa den x) Haha, röda ögin och allt :) Ja, så kan det gå ^^) Nä, nu orkar jag verkligen inte sitta här mer, ska fixa min nya header bara och sen blir det godnatt för mig,
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0