2009

hejsan,
gud, idag har det verkligen varit en seg dag, haha. har inte gjort ett skit, och är riktigt trött. jo, en sak har jag gjort, hela dagen.. spelat sims x) Hahaha, hatar det verkligen.. men när jag började så kunde jag lixom inte sluta.. ^^, jau, annars så har jag suttit i köket och läst ur "fredag".. en tidning med kändisskvaller, höhö. och druckit kaffe för att desperat försöka bli lite piggare, funkade ju till en del.. min huvudvärk gick över, tack och lov. ska nog gå coh lägga mig rätt tidigt idag, hähä. och typ titta lite i guinnes rekordbok som jag fick i julklapp, har inte hunnit med det än. eller asså.. jag har ju 06, 07 & 08 oxå, och de har jag välknappast läst ut.. hahah x) men jag har bestämmt mig för att typ börja samla på dem, önska mig dem i julklapp/fördelsedagspresent varje år.. tillslut kanske jag kommer med i boken för flest antal guinnes rekordbok-böcker?! haha, jag har livlig faktasi, jag vet. men iofs, vad jag vet så finns det nog integet sånt rekord. ;) aja, nu ska jag göra ngt vettigare än att sitta här och skriva om ingenting..
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0