2008?!

haha, knäpp rubrik, jag vet. men tänkte skriva ta en liten tillbakablick på 2008... so here we go! :)

Vad ångrar du mest? En hel del.. haha.
Vem har betytt mest för dig? Rebecka & Josefin, de stöttade mig under hela sexan! Tack, ni är helt enkelt bäst :)
Vad var det bästa med 2008? Att jag lärde känna Cecilia och Lovisa.
Vad med 2008 glömmer du aldrig? England med 6a, det var ju underbart!
Vilka länder var du i? England, Findland, Portugal, Frankrike
Vilka skulle du velat träffa mer? Paula och Celine.. men vi hade iaf riktigt kul när vi var tillsammans!
Vilken bok var den bästa av alla du läste? Syskonkärlek
Är du nöjd med sommaren 2008? JA! :D
Gjorde du något som du är glad över att du gjorde? Ja, såklart. Haha, inga detaljer.
Hur har skolan gått? I sexan gick det riktigt bra, jag tyckte till och med att det var kul. Men i sjuan gick allt åt helvete..
Skolkade du mkt? Nej, höhö.
Tror du att lärarna var nöjd med din insats? I sexan, defenetift. Men i sjuan.. helt okej antar jag.
Vilka har du skrattat mest med? Hahah, många :) Men Cissi & Lollo, de har min humor asså x)
Vem har du lärt känna bättre? Johanna, nu är vi superbra kompisar!

En sista fråga... tror du att 2009 blir bättre? Ja, hoppas det. Iaf om jag gör så som jag har tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0