torsdag ,

hejs på er sötnötar ! x)
konstig början, jag vet! jaja, idag har det varit nästan precis som vanligt.. eller jo, allt har varit som vanilgt. tråkigt i skolan, som vanligt.. förutom på svenskan när vi hade vikarie, då kom en kille från en annan klass in i klassrummet o låssades som om han gick i vår klass. han va fett rolig, haha! xP han ställde sej på bordet och skrek, alla garva! xD aja, efter skolan tog ja bussen till tennisen som vanligt, kom dit typ fem minuter försent.. vi spelade mest volley, men de va kuul ^^ sen kom jag hem typ halv 6, hoppa in i duschen och nu sitter jag vid datorn. men pallar nog inte sitta här så läge till, ska nog läsa en skitabra bok som heter Syskonkärlek, den kan vara lite konstig, men ändå super! Aja, får klamp i fingrarna när ja skriver, hejdå gullisar! ^^

Malin


Superfin bild på mej och Becca, NOOT! XD ( jag till höger och becca till vänster . )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0