tisdag, (a)

Hejs soet !
igårdagen var super! vi flumma som fan, alkajda for life! xP hennes pool e fetacool, vi badade asamkt! när vi hade badat ett tag gick vi upp och hoppade på lollos studsmatta, jag frös som faaan! tänk dej att va ute i bikini när det är 14 grader ute ?! haha, inte så mysigt, right?! (a) aja, vi åt igentligen ingen lunch, bara bullar, hahah ! :) efterbullfesten satt vi ett tag vid datron, lovisa skrev massa pinsamma saker till typ alla som va inne på min msn, haha fast de va skitkul! vi trackadesera en kille typ, vi påstod att han va bög ?! Han bah: nä.. ja e inte det! Lovisa bah: Jooo, heej bög! Me like bög! <333 Hahaha, fan va ja garva då! sen försökte vi få han att stirppa för oss i sin webb, men han ville inte det, tråkiga människa, värsta trackaseraren ?! Haha, vi är knäppa, jag vet! xD aja, sen badade vi ännumera, mysigtmysigt! :D men runt halv 4 va vi tvugna att ta bussen hem, jag och jossan hade träning. fotboll för mig och tennis för jossan. min träning var i övrigt riktigt misslyckad. INGEN va seriös och på slutet vill vissa till och med sepla rugby, jag bah: vad fan e vi här för ?! SPELA FOTBOLL DUMMHUVVEN!! i bilen på väg hem svor jag för mig själv attt jag hatade fotboll och att jag aldrig skulle spela det igen, det han nog gått över nu... skulle nog inte klara mig i en vecka utan en fotboll, skulle typ bli värsta desperat! haha ^^ aja, lite om dagen: vaknade runt 7 som vanligt. första ämnet, engelska. HATA! sen skulle alla sjuor till aulan, de va nåra typer som snackade å sen stack ja till no:n, booring! -.- därefter elev och lärartid, ganska långtråkigt. britt snacka hela tin.. (?) sen va de äntligen lunch, fisk.. vad tänker människorna som ger oss maten ?!?!?!?! när man är hungrig efter en lång förmiddag vill man väl inte ha pissmat?!!! aja, jag åt typ femtioelva (?) mandariner efter så det gick ju iofs rätt bra.. ^^ efter lunchen hade vi matteh, tråkigt, hade fetaont i röven.. x) av stolarna asså, om de kan misstolkas ? ^^  sen va de so, vikarie ;) helt ok, gör ett grupparbete om egypen, jag e med lovisa och frida, vi flummar som fan! XD aja, sen va de elevens val, idrott för mig. det var faktiskt kul, jag va värsta dampig på alla 8or och 9or, haha. men de va en 8a som skät mej i fejjan 2 gången, arghh!! xP jag och jossan va i samma lag, fotboll asså. det va roligast bär vi mötte dannes lag, de i mitt lag sa att ja o josse skulle täcka varsin, jag punktmarkerade danne, hahaha ! han va nog liiite irriterad, men de va kul xD ja o josse ägde han fääätt! NOOOT, men aja, man kan ju altid drömma ^^ aja, sen stack ja hem till jossan, sen hem till mej. vi hämta mat i centrum, va fett hungrig. sen skulle jossan sepla piano så ja har vart själv sen dess. kollade på idol när det var och har läst en bra bit i världens bästa bok, syskon kärlek. aja, nu ska Malin sticka, so long sweeties!

Malin

Ps. bilder från igår kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0