söndag,

hejsansvejsan gullfjuttar!
Igår han jag inte skriva pga en fullpackad dag, hade matck på sportfältet kl 2 och sen va de snabbt hem och iväg till några kompisar till mamma och pappa. det var dötrist! kom hem typ 11, max var hos en kompis, skulle ha sovit över men han mådde inte bra så vi fick komma å hämta han. så runt halv 12 va vi hemma i huset, hane skajtaont i huvet så ja gick å la mej direkt. idag vaknade jag runt 10, duschade direkt å sen klädde ja på mej o simkade mig. nu sitter jag här och skriver, chattar med josefin på msn. ska sova hos henne ikväll! :) ska bli kul, och imorn så har vi stidie dag så vi ska som sagt hem till lollo och badaaaa! :D ska oxå bli kuuul ^^ men nu pallar ja inte skriva mer, ses senare (a)

Malin


Här är lite bilder från håltimmen i torsdags! ^^:


Jag hoppar ^^


Jossan! <3 :)


tahha, jag och jossan! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0