onsdag

Hejsanhejsanhejsan alla gullungar !
Idag har vart en helt vanlig dag, började med so. det var helt okej, vår lärare hade missat tåget så vi fick ha lektion själva. fääätt najs ^^ Sen va de språk, bläää... därefter idrott, de tvar däremot kul! vi spelade massa olika bollsporter, fotboll, basket, doppboll & innebandy.  sen åt vi lunch, jag och jossan gick runt lika på skolgården efter det. då kom imre fram till oss och började babbla, och sen kom hela han cpklass! de va fett punsamt, de fråga massa saker å vi ehm.. hej lixom ? sen stacka de som tuur var, då gick vi till quben och drack vatten. sen va rasten slut och vi skulle ha svenska. läraren läste fel på schemat så vi fick sluta en halvtimme för tidigt, HAHA !! ahja, då stcka iaf ja å jossan te quben igen. och drack vatten såklart! ^^ därefter hade vi menortstid, vi snackade lite bara och sen fick man gå hem. jag kom hem runt 3, gjorde en kladdkassmet som jag åt upp utan att sätta den i ugnen, haha !! x) nu mår ja illa... ^^ aja, ska väl ta  mej ner till träningen vid 5, hade on ti huvet i måndags så jag gick inte. skulle helst villa va hemma o sova idag, har ont i huvet nu igen, som vanligt.. -.- Aja, ska sätta mej i soffan ett tag nu! See ya! <3

Malin


Flumm i simmhallen! x)


Flumm på rasten! x)


Flumm hemma hos josefin! x)


Flumm i simmhallen igen! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0