freeeedag!

hejsan alla söta! (a)
Nu har det gått superlänge sedan någon av oss skrev! men jag har ju en egen blogg oxå, som jag skriver mest i. och jossan e ju inte direkt någon hejare på det här med bloggar har jag märkt, haha! aja, idag har jag varit i skolan som vanligt, ganska okej dag. idrott svenska och sjöjd. idrotten va megakul! jag jossan, lovisa, cissi, frida och nora flumma supermkt! jag, jossan, cissi och lovisa har kommit på ett nytt språk, arabspråket. det är skiiiitakul! iofs förstår vi sällan vad den andra menar men det är ju det kuliga som e poängen! ;) efter skolan gick jag hem tilll jossan, vi ät mellis i typ en timma, det va kul haha! :) sen gick jag hem för jossan skulle spela tennis.
På måndag har vi stuiedag, naaajs! jag ska sova hos jossan och vi ska äta en superdupermega nyttig frukost! NOOOT! XD sen ska vi åka hem till Lollo och bada i henne pooool, fett kul ska de bli! VI SKA HA ARABKUL, HAHA !! Aja, nu pallar jag inte skriva mer, hejsvejs så länge!


Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0