förkyld -.-

hejsan alla söta!
idag har allt varit nästan precis som vanligt... vaknade runt sju, fixade mej och åt frukodt. sen sprang jag till bussen där ja träffade sara & stella, vi tog bussen från malla och kom till skolan ungefär kvart över 8. vi hade so första lektionen, jag fick sitta bredvid sara efter som andrè är sjuk, jag sitter bredvid honom igentlgen... men jag och sara snackade och flummade som galningar så jag fick flytta tillbaka... aja, sen va de språkval. HATA SPANSKA!! men vi fick typ en halvtimme för tidiigt för att vi var klara med hela kapitlet plus ett papper, men de va 4 tjejer som fick gå ännu tidigare, de sa att de var ledsna och trodde att välrden skulle sprängas (de hade läst om de i tidningen) så de mådde "dårligt" och fick gå från lektionen! jävla lättlurade lärare asså.. -.- aja, men när vi kom ut i koridoren så var den helt tom, stella typ skrek på mej och sen när de från franskan kom ut så sa de att de hade hört henne skriva "maliiin, maliiin!" haha, de hör oss typ varje gång x) Aja, sen stack vi till quben och drack vatten, haha. ÄLSKA QUBENS VATTEN!  haha, ja har fett dålig humor... xP Sen var de idrott, vi skulle ha vart ute med de regna så viva inne å hoppade höjdhpp. efter att linan hade höjts till 110 cm så gav jag upp, och började hoppa under linan istlt, mkt kuligare! haha.. därefter så va de lunch, skitaäckligt.. så ja, stella, sara, becca & jossan stack till donken istället, vi fick typ värsta sockerkicken av colan så vi garva hela vägen tbx till skolan... Hahahahah..! aja, sen va de svenska. vi kola på en film ett tag o sen stack alla till bibblan, bibliotekskärringen snackade ett tag å sen fick man gå å kolla lite och därefter så slutatde vi den lektionen. sen var det mentorstid, vi skrev lite och läste. Och sen slutade vi ÄNTLIGEN!!! ja, jossan, becca, nora & frida tog bussen från djupdalsvägen. jag kom hem runt tre och tog de lungt, är typ skitförkyld & har ont i huvudet! :/ Nu ska ja läsa en skiiitabra bok! hejsvejs sötnosar! <3

Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0