torsdag,

hejj där ! :)
idag har allt varit as usual, skola.. -.- nora fyllde ju år igår, hon hade fått en ny mobil, assnygg ! likadan som jag vill ha, haha... men hon sa att hon inte brydde sig om ja köpte en likadan :) aja, tog bussen hem te jossi efter skiten, skolan. vi satt vid datan o kolla i skolkatalogen, vid 6 ringde pappa att de va middag, ja kom hem och åt. vid middagen sa han att de hade ringt från karolinska och sagt att mitt funger inte bara var stukat, de va en spricka i de.. så ja får inte sporta på typ 2-3 veckor... aja, nu ska ja kolla på TVÄÄ ! :)

Malin

btw, grattis i efterskott Nora! :)

 
Ännu några av mina fina konsvärk ^^

Kommentarer
Postat av: mickan

allt har du fått från taaz ? alltså mej ?

2008-10-24 @ 17:56:39
URL: http://milar.blogg.se/
Postat av: MalleBalle ;)

vad menar du? jag har inte "fått" det från taaz, jag har gjort det x) Dess utom var det inte av dej som jag fick veta om taaz.. är du arg för att fler än du håller på där eller? de verkar så.. :/

2008-10-24 @ 21:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0