torsdag,

hejochhej!
nu var man hemma då, från paris. Kom hem igårkväll, var astrött men gick ändå inte och lade mig, jag är knäpp ? höhö, aja. ska skriva lite om dagarna i frankrike.

Lördag; Jag och mamma kom till arlanda typ kl 06.30.. *trött* vi gick på planet typ åtta eller ngt. träffade saga i taxfreen innan, hon skulle till mallorca, lyckost ! Men whatever, när vi landade så fick vi vänta i typ en kvart på väskorna sen gick vi och måtte Sthephane som skjuttsade oss hem till honom och evalena. vi åt lunch hos dem först och sedan tog vi tunnelbanan in till innerstan. kollade lite i affärer och så, jag hittade en superfin skinjacka (: bara 30 euro faktiskt. och sedan hittade ja lite andra kläder på c&a oxå ^.^ när vi kom hem var hon väl runt åtta, vid nio åt vi middag. kommer inte ihåg var det var men det var gott (: jag var supertrött så ja gick och lade mig typ halv 11.

Söndag; Mamma väkta mig typ kl 9.. *suck* jag gick upp efter ett tag, fickade mig och åkt frukost medans ja snackade lite med mamma och e-l. på dagen åkte jag och mamma till Eiffeltornet, eller Tour Eiffel som fransmännen säger (; Efter typ 2 timmers kö och väntan var vi längst uppe, supermegacoolt ! Bilder kanske kommer, om jag får till det >.< Sen åkte vi till en gata som mamam och pappa bodde på för några år sedan, den va askysig och där åt vi en sen lunch, KFC! hahah, de va supernajjs (: Har bara ätit där en gång förut och de var när jag var i england med klassen. det fanns mer att välja på i england typ.. eller åtminstånde på det kfc vi åt på. memnemn, sen åkte vi hem och chillade lite, haha. middagen var tunt nio och sen var jag skitatrött.

Måndag; jag och mamma åkte till en konstutställning på förmiddagen.. det var inte direkt superkul men mamma enjoyed it, haha X) lunchen åt vi tsm med e-l, elsa och nicolas på en resturang på en jättemysig liten affärsgata. jag åt hamburgare, haha ;) sen gick vi lite i affärerna där, jag köpte en grej med coola sockerbitar, kul liv ? XD sen åkte vi hem och tog de lite lungt. sen vare middag och sen nattinatt x)

Tisdag; Jag och mamma åkte till ett superstort köpsenter, över 200 affärer! Där åt vi middag och sen stack vi hem och tog de lungt och sen va man ju trött.. (a)

Onsdag; Jag och mamma packade allt på morgonen och sedan åkte vi till en affärsgata där vi gick runt och kollade i affärer. vi vimsa runt superlänge för att hitta en resturang att äta lunch på, haha.. vi hitta en tillslut, de va najjs och komma in från kyyyylan.. (a) Halv fem kom taxin som körde oss till flygplatsen och några timmar senare var vi hemma igen.. ! :)

Jau, de va lite kort om Paris ! :)

Men.. jaau... idag har jag vart med jussan, kom till henne typ 12. vi satt lite vid datorn och sen käka vi lunch. efter de stack vi till kista, köpte biljetter till hsm3 och sen gick vi till ica och handlade dricka. halv fyra började filmen, som faktiskt var riktigt bra, klart värd att se ! (: Men nu har jag kramp i armarna.. >.<

See ya !

/ Malin.

Kommentarer
Postat av: sara

oooh KFC !!!!!! i love it!! :D<3

2008-11-01 @ 22:22:12
Postat av: Malleballe ;)

so do I ! :)

2008-11-02 @ 11:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0