torsdag,

hejhopp !

idag var det en tråkig dag i skolan, bara svenskan var kul. som jag har sagt så har vi drama, det är skitkul. jag är i samma grupp som nora, josse och becca. frida är inte med oss, eftersom att stella snackade med henne igår och frågade om hon ville vara med dem, fast vi hade bestämmt att vi inte skulle fråga. det känns piss, vi litade ju på dem, men ändå så sviker de. vi få verkligen ta mkt skit från dem, stella och sara. men de fattar inte det, men men, vad ska man göra åt sånt ? :/ iaf, vårt drama kmr säker bli bra ändå, utan frida. asså, jag är absolut inte arg på frida, utan på stella. igår så tänkte nora smsa och fråga frida om hon ville vara med oss, men då fick sara värsta damp så hon var snäll och gjorde inte det. då bestämmde vi att ingen skulle fråga och att frida skulle få välja själv. men ändå så ringer stella till frida och frågar, så jävla falskt.. och sara spelar värsta oskylldig, man fattar ju att hon har en hel del med det att göra oxå :S jaja, men jag skiter i de nu, vår är braädå. fast den skulle blivit bättre med frida,förståss. efter skolan GICk jag och jussan till stinsen. hon hade kryckor och kunde bara gå i snigelfart plus att det är så jobbigt att man måste stanna typ vart fjärde steg, haha. men efter en bit hittade vi en kundvagn, som jag skjuttsade henne i ! hahahah, fan vad vi garva !! så helt jävla miffat ut, och den hade bara fyra hjul i marken, så de va ganska jobbig för mig, hhahha. vi kom fram en timme efter att vi hade startat, annars brukar det ta typ 10 minuter, hahahahahh !! XD aja, kan inte säga vad vi gjorde i stinsen, för de är heeeemliiigt! höhöh ^.^ Men nu måste jag gå, see ya suckers ! :) <3

Malleballe ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0