tisdag,

hallihallå ! :)
Idag vare ju skola, bläblä :) tisdag är en konstig dag, för varje tisdag känns de som om de är fredag, har inte en aning om vrf ! ^^ kanske för att ja slutar skolan halv fem, jag vet inte ! ;) jaja, gick hem till jossposs efter skolan iaf. vi spelade tennis i trapphuset, fetakul juh ! x) sen satt vi vid datorn ett tag, hon visade mig en fantastisk hemsida. http://www.taaz.com/  heter den, askul ! :) Man kan göra om sif själv, nya ögonfärg och massa sånt, coolt ! ;P Runt halv 7 åt vi middag, kyckling. de va mysigt, hihi (a) ^^ ´gick hem vid 7 sen, biologiprov.. -.- har legat i sängen i typ en timma nu och kollat i alla mina 100 papper med allt som vi ska kunna, urtrist.. :/ Men nu sitter ja vid datan igen, har ont i rööven ! XD Ska nog gå å ta en myysig dusch nu, so long suckers ! :)

  Love is all we need.

          ~Malin~



Finfina bilder av mig på taaz ! :)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0