sunday!

hejsan, kära bloggläsare !
idag är dagen.. dagen som jag åt en fiskpinne, för förska gången. nejj.. jag driver. dråkigt liv man har ? aja, idag var jag med papi i barkaby, chacka trosor på björnborg och 2 böcker på ngn affär, höhö ! xD sen stack vi till dinsko i stinsen och köpte skorna som jag har nämt tidigare. därefter tjocka vi oss på donken. när vi gick in så kom en tjej i typ 3-årsåldern ut, så här sa hon till sin mamma : 
- Mamma, flaggan fryser.. ! *låter superdesperat*
Mamman: - Nejj, då! Flaggan fryser inte alls.
Flickan: - Jo, den sa det till mig!
haha, pappa och jag tyckte det va gulligt :) hähä, när jag kom hem slog jag jussans nmr, hon var hos finaste becca. jag kom till henne när de satt och åt lunch, halv tre (?) hahah, vi flumma lite och sen gick vi ut och toglite fina höstbilder (a) kom hem runt halv 6 och satte mig vid datorn, ni förstår mina föräldrar hade inte så mkt som tänkt på vad vi skulle äta så middagen blev rätt sen. efter denna middag så var jag duktig och satt mig i soffan med engelskaboken. kollade lite på tv sen, men inget kul så jag gick till mitt rum och satte mig med min älskade i knät! älskar dejj honey <3 :) Denna honey är ingen mindre är min dator. , Elliot heter han. I<3Elliot :) Hahhah, driver ! eller, ja... det var ju iofs en gnutta kul, eller ? ;) sen har man ju chattat lite på msn, elin som jag "känner" är den enda som svarar på tilltal just nu, eller förut, för nu har hon loggat ut, hhö x) imorgon är det ju måndag, medontlikeatall ;(  vi har blid, jag typ suger på det så vafan gör jag där i huvutaget ?! btw, på torsdag är det öppet hus i skolan, MEDONTLIKEATANYFUKKINGALL !! det är slöseri med tid, wtf?! asch. nu ska jag inte hålla på mer.. malin is not in da town any more ! ;)

Malleballe ;)


en av dagens bilder på självaste queenen ! ;)

Kommentarer
Postat av: sara :)

fan vad söt du va på bilden!! :D<3

2008-10-20 @ 17:13:23
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: MalleBalle ;)

Hihih, tack :) <3

2008-10-24 @ 18:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0