söndag,

Häjj snyggingar !
idag hare mest vart chill. Becca sov ju här, vi vaknade halv 12, haha. Va skitskönt, har inte sovit ut på jättelänge typ. När vi hade fixat oss, duschat osv. Så bakade vi lite småkakor! det va skojjigt, haha. Va inte sklara fören typ runt 3 efter som de ska stå i kylen och krångla. aja, sen kom iaf ngn snubbe hit som vi fikade med. han va skoj, hihh ^^ vid halv 5 skulle becca hem, hennes mamma saknade henne, haha skojja! x) Nu sitter jag vid datorn, som ni alltså fattar, eller de kanske bara e blindiner som läser min blogg ? (a) Haha, ja e uttråkad.. xD




Aja, kan ge lite tipps till alla fina blondiner! Haha, eller jaa.. saker som jag gillar ^^

Den här låten tillexempel, den är hemskt kul. Har fastnat i min hjärna iaf. http://www.youtube.com/watch?v=Hh63ZnIffKM&feature=related

Och den här hemsidan, den låter skojjig, eller vad tycker ni ? ^^ http://www.busring.se/
 
Eller den här! Det är min drog, hahaha! x) http://www4.liber.se/glosmaskin/ (tro inte att jag är pluggis, jag tkr bara att den är smart ;) hihh! )

Men bäst av allt, det måste ju ändå vara http://www.playahead.se/ ! :)


Boktips:

Syskonkärlek;

Det här är världens absolut bästa bok!
Syskonkärlek heter den, den är verkligen värd att läsa.
även om man inte gillar att läsa i vanliga fall så lovar jag
att du kommer bli otroligt förvånad över hur bra skriven den är! :)


Tillsammans, Tillsammans andra boken.
                   
De här två böckerna är oxå riktigt bra!
Jag läste ut den första boken på bara någon timme,
den var så bra att man inte ville att den skulle ta slut.
Kommer nog bli en favorit bland alla 12-14 åringar!
Den andra boken är minst lika bra, den läste jag nyligen. :)


Harry Potter och Dödsrelikerna
      
Klassikernas klassiker! Dessutom en riktigt bra bok,
rekomenderas till alla oldrar och intressen!
Även icke Harry Potter intresserade!
Jag är nog inget direkt fan av honom,
men älskar denna bok stort! :)



Att-göra-tips! :)

1.

Gå ner ett gäng till närmaste fotbollsplan,
ni kommer ha superkul! Jag lovar! :)
Fotboll är kul i alla vänder,
till och med i fel kläder! ;)

2. Inget är mysigare än att ta på mjukiskläderna
och krypa ner under en fllt i soffan och kolla på en bra film, try it! :)

3. Inget att göra ? Ingen fara, här är räddningen !
Möblera om i ditt rum ! Det låter skitatrist,
men man känner sig alltid extra glad efteråt! J
ag gjorde det idag ;P

4.
 
Rita kan aldrig bli tråkigt, här är en cool bild av ett band!
Fråga mig inte vem som har ritat den för det vet jag inte! ^^

5.  Ibland är det bara en sak som hjälper när man har tåkigt.
 Ringa en kompis, det funkar alltid!
Man kan väl inte ha tråkigt med en flummsugen polare ? (a)
Se bara hur knäppa jag och Becca blir på bild när vi är tsm, ! :D 



Det var allt för mej idag, ha det fint gott folk ! :)

Kommentarer
Postat av: sara :)

tillsammans boken är GRYMT bra! :D <3

2008-10-06 @ 21:39:19
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: MalleBalle ;)

Solklart bäst :)

2008-10-07 @ 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0