saturday! :)

hejjsan ! (a) <3
idag sitter självaste malleballe här igen då ! :) gårdagen va fett skojjig! han inte skriva, kom hem ganska sent ;) den började med att jag vaknade, precis som vanligt i mn egen säng. jag gick upp, kl var undefär halv 8. tog en snabbduck och klädde på mig. sen sminkade jag mig och fixade frillan lite, haha. 8.35 var becca utanför huset och jag kom ut till henne, eller jag var redan ute när hon kom, men aja ;) vi gick tsm till bussen, på busshållplatsen satt sara och sedan kom även stella. vi snackade lite och sen kom bussen. runt 9 var vi i skolan, gick till skopen och lämmnade väskorna och mötte frida och sen raka vägen till idrotten. jag har ju gjort illa lillfinret så jag fick inte vara med för pappa.. -.- de varkade jätteskoj, de hoppade trampoliiin ! vissa gjorde till och med volter, asacoolt :) jag och jussan satt och kollade på, och då och då tiggde jag till mig lite av hennes gooda macka, hon hade vart hos tandläkaren så han åt frukost efter. hihih, den va supergod ! (a) aja, efter idrotten hade vi typ en halvtimmes rast, quben vart det, som för det mesta, haha. kvart i 11 hade vi svenska, och som redan är meddelat har vi drama. det går väl sådär för oss, vi garvar som galningar med alla andra kommer tycka att vi är galna, haha ! x) jaja, nog om det. därefter var det lunch. potatismos och korv i tunnbrödrulle, det va faktiskt skitgott, I`m imperest ! ;) vi hade slöjd som sissta ämne. det var riktigt trist faktiskt, jag och nora ville göra mjukisbyxor, men vi fick absolut ingen hjälp av läraren och stolekarna var helt cp, man skulle mäta midjemått och sånt. de menade att nora skulle ha 160, ofta lixom ? det är ju typ min stolek, och jag e nästan tio cm längre än henne.. haha ^^ aja, lektionen gick iaf fort, som tur var. jag åkte hem till mig på en gång, packade alla saker som jag behövde till kvällen. kom hem till jussan typ 3, och då började vi fixa till kvällen, skitkul! vi skulle ju ha överraskningsfest för becca. först bakade vi en kladdkaka, och sedan fixade vi våra frillor. kännde mig nästan lite för fin, heheh. rebecka plingade på dörren några minuter över halv 7. jussans mamma öppnade dörren och sa att jussan va i sitt rum, när becca kom in i rummet smälle jussan en sak som de kom typ serpentingrejjs ur och jag tog kort, de va fetanajjs ! hon va typ helt chockade på kvällen, fett kul ! xD sen spelade jag piano för henne och vi sjön I will survive, haha. och därefter åt vi den gooda tårtan och drack saft, muums :) jussan försökte lura becca att hela klassen skulle komma men det gick inge vidare, haha. sen fick hon presenter ! jag hade köpt en tröjja, ett lagelack, ett par öghängen och en adidas parym, jussan en grej med 4 olika ögonskuggor och en skål med godis. ;) när vi va typ asmätta så satt vi vid datorn ett tag, drev med en snubbe som jag har på msn, skiiitkul ! han har gätt mig sitt nmr och skickar typ bilder på sig själv hela tiden, hahahh ! xP kl 8 satte vi oss i soffan och checkade idol, najjs. och rätt person åkte ut ! (a) yasmina tkr jag va superdålig ! hon sjöng skitfalskt... och JOHAN PALM, HAN SUGER FAN !!! sämst i världen, han kan fan inte sjunga heller ! alla typ gillar han, är jag den ända som hatar han ?! haha ;) jag gick hem efter idol, och satt ett tag vi datorn, men pallade inte skriva.. (a) btw, idag var jag och mami i stinsen och shoppade lite ! elle, shoppade kanske man inte kan säga, för ja hittade inget, ;) men hittade asfina saker till de vi ska bo hos i paris, de är en tjej och en kille som är några år yngre än mig. de fick saker på panduro. killen som är 11 fick ett litet stafli, penslar och akrylfärg, han hade sagt till sin mamma att han gillade att måla när hon frågade ;) och tjejen som är typ 8 fick en pysselgrej som man ska typ göra egna prinsessor, i trä, assöta ! och en typ strut med pälor i, de va supergulligt. de kmr säker gilla de :) sen kollade jag på skor på dinsko, hittade ett par suoerfina som jag nog ska köpa, men kö´pte de inte nu eftersom vi ska till barkaby imorron och då kanske ja hittar ett par som ha häldre vill ha , men annars är de dem ;) pappa kom och hemtade oss runt 2, då satte jag mej ett tag vi datorn och sedan bakade jag haverflan med mamma :D och nu sitter jag här igen, haha typiskt mig ;) (a) ^.^

Whit love, Malleballe ;)

bilder från igår kommer, I hope ! (a)


här är en på snyggingen,  jaag asså ! ^.^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0