SAJJK ?! XD

- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

Nämen tänka sig.. här sitter lilla jag och längar efter dig... och så loggar du in! (a)


malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

haha, skojja XD


D@nné! säger:

jepp


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

men ojj.. hej !!


D@nné! säger:

ojsan...! hej


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

haha, du e kulig du (:


D@nné! säger:

jau


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

har du webbish ?! ;O


D@nné! säger:


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

det "står" det ?


D@nné! säger:

ja


D@nné! säger:

den ljuger


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

haha, dum grej som ljuger!


D@nné! säger:

jau

alin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

vad gör du då ?


D@nné! säger:

spelar lite spel :P


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

aha, är de kul?


D@nné! säger:

dd?


D@nné! säger:

japp

-
 malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

vene, lyssnar på skitmusik på youtube


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

aha, mysigt


D@nné! säger:

okay


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

daniel, har velat säga det här länge...


D@nné! säger:

ja?

- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

jag tror.. nej, jag vet! att jag är kär i dej !!! (L)

D@nné! säger:

du tror att du är kär i mig


D@nné! säger:

haaaahhaaa jätte kul


D@nné! säger:

du och jossan har kul va?


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

nejj, vaa???


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

JAG MENAR DET!!!


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

du är velkligen mitt allt!!!!!!!


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

hahah, nejj, nu kan jag inte hålla mig längre!! *GARVAR SÅMKT AT JA  DÖR *


D@nné! säger:
hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah -.-

- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

haha, kolla vad jag har skrivit om dej


D@nné! säger:

men.. -.-

- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

hahah, jag vet.. har sjuk humor... (a)


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

men asså, det va fätt mä kul breh... nu ska jag driva med ngn annan ;P


D@nné! säger:

okej


- malin , lixomjag@ kommentera album ! malin 'hjärta' becca & jussan säger:

juste, felix höll på så där med mej iförrigår! så ja e inte ensam om att ha sjuk humor..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0