måndag,

Häjj !
Nu var man här då, ovanligt ? x) kom hem från skolan halv 5 idag, efter en seg och tråkig skoldag. Hade faktiskt inte tid att gå på träningen idag, har matteprov imorn och engelskaförhör.. -.- var trungen att sitta hemma med matteboken när jag hade kunnat vara ute och spela fotboll ?! ibland blir jag verkligen besviken på mig själv, varför jobbar jag inte på lektionerna, så slipper jag sitta hemma och sega ?! haha, jag är värsta ig-barn juh.. -.- aja, men snackade med saga idag, hon har redan haft ett matteprov och sade att det var skitaenkelt, och vi går ju båda i 7an och har samma mattebok, så de borde ju va ungefär samma frågor ! och igentligen är ja rätt bra på matte, haha (a) hade typ aldrig mer än 3 fel på proven i 6an, så så jävla sämst e man ju inte ?! :) hihh.. nu skryter jag känns det som ! ^^ jaja, nog om matte och sånt skit !

Hon är ju fett med grym, ngn som håller med ? :) http://www.youtube.com/watch?v=LHkCynYdxeI

humm... vet inte rikgtigt vad jag ska skriva men jag kom just på att jag desperaat mkt vill ha en ny mobil ! ha haft den ja har nu asalänge... igentligen är de väl inget fel på den, men jag vill ha en nyyyy iaf xP


Den här adidaströjan vill jag ha ! Men hittar aldrig i rätt färg, vill ha svart ! Någon som vet vart man hittar dem ? (a)


Love, /Malin


Kommentarer
Postat av: saraaaa

din mobil är ju ball ;) <3

2008-10-07 @ 19:57:09
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: saraaaa

din mobil är ju ball ;) <3

2008-10-07 @ 19:57:10
URL: http://daarcooo.blogg.se/
Postat av: Maluiiin :)

njae, den är nog allt annat än ball ! x)

2008-10-07 @ 21:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0